Chciała kupić jeść bezdomnemu. Nie chcieli jej obsłużyć. „Takich zamówień nie przyjmujemy”

Do zaskakującego zdarzenia doszło w jednej z placówek fast foodów na Oboźnej w Śródmieściu. Do klientki podszedł bezdomny z prośbą o pomoc. Pani udała się więc do kasy chcąc kupić mu jedzenie. Okazało się, że lokal nie życzy sobie bezdomnych i… nie chce obsłużyć klientki.

Fot. Pixabay / Facebook

Pod postem wywiązała się ostra dyskusja. Jedni użytkownicy twierdzili, że jest to skandaliczne zachowanie obsługi, inni pisali, że bezdomni wielokrotnie zakłócali spokój spożywających tam posiłki ludzi. W końcu głos w sprawie zabrało KFC:

„Izo, nasze restauracje otwarte są dla wszystkich Gości, więc o ile w grę nie wchodzą kwestie bezpieczeństwa każdy jest u nas mile widziany. Bardzo prosimy- odezwij się do nas w wiadomości prywatnej- chcielibyśmy jak najlepiej wyjaśnić zgłoszenie”.

Ponieważ to nie ucięło dyskusji, ktoś oznaczył serwis metrowarszawa.pl. Ten zapytał się KFC o oficjalne stanowisko. Iwona Sarachman z biura prasowego PR Director CE wyjaśniła, że zachowanie ekspedientki wynikało z nadmiaru emocji. Jak tłumaczy, obsługa miała już wcześniej podobne sytuacje. Bezdomni zaczepiają klientów, a czasami nawet myją się w ubikacji. Przyznaje jednak, że taki incydent nie powinien mieć miejsca. W imieniu restauracji Klientka została przeproszona. KFC zapowiedziało też, że kadra zostanie odpowiednio przeszkolona. Dostanie też listę miejsc, którą mogą przekazać osobom szukającym pomocy.

Niezależny portal Warszawa w Pigułce. Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]
Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]