Klienci chwalą PKP

Satysfakcja z punktualności pociągów

Satysfakcja z punktualności pociągów

Od trzech lat Grupa PKP realizuje program modernizacyjny, którego założeniem jest bycie przyjaznym dla klienta i postawienie go w centrum uwagi. Wygląda na to, że strategia przynosi wymierne skutki. Najnowsze badania, prowadzone przez ostatnie dwa lata przez konsorcjum IBC IQS, Millward Brown pokazują dynamiczny skok zadowolenia klientów.

63% pasażerów jest zadowolonych z podróży pociągiem PKP Intercity. To o ponad 20 punktów procentowych więcej niż 2 lata temu. W ciągu ostatnich dwóch lat z 34 do 56% wzrosła też satysfakcja podróżnych dotycząca czasów przejazdu. Aż 73% pasażerów pozytywnie ocenia punktualność pociągów PKP Intercity, to o 10 punktów procentowych więcej niż w 2013 r. Coraz więcej podróżnych dostrzega poprawę bezpieczeństwa na kolei. 67% z nich czuje się pewnie podczas podróży pociągami. Zdaniem 53% badanych bezpieczniejsze są również dworce. W porównaniu do 2013 r. to wzrost odpowiednio o 21 i 17 punktów procentowych. Rośnie liczba klientów zadowolonych z czystości na dworcach, peronach i w pociągach PKP Intercity. Docenia to odpowiednio 50 i 61% badanych.

Satysfakcja z podróży pociągami

Satysfakcja z podróży pociągami

Niezależny portal Warszawa w Pigułce. Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]
Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]