Lidl trolluje nieuczciwych klientów? Wprowadza promocję na… cebulę!

Promocja w ramach której można zwracać towar lub opakowania od niego zakończyła się z dniem 8 listopada. Dzień wcześniej Lidl wprowadził jednak promocję na… cebulę. 

7 listopada Lidl wprowadził promocję na cebulę. Było to w momencie, kiedy skarg od klientów narzekających na akcję związaną z produktami marki własnej było już tak dużo, że obsługa fanpage’a przestała na nie odpowiadać. Dlatego też promocja na cebulę nie byłaby niczym dziwnym, gdyby nie moment w jakim ją wprowadzono. Albo więc to zbieg okoliczności albo też prztyczek w nos klientom, którzy zjadali produkty i oddawali same puste opakowania, by uzyskać tym samym zwrot gotówki.

Tak czy inaczej jest to zarazem zabawne, jak i jednocześnie słabe posunięcie z punktu widzenia wizerunkowego.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]