Podróbka torebki w dyskoncie? Widnieje na niej logo… „WITTCEHN”

W sobotę, 15 października klienci sieci Lidl mogli kupić skórzane torebki marki Wittchen. Jedna z czytelniczek „Faktu24”, przesłała portalowi zdjęcie torebki, który wygląda na podróbkę. Widnieje na niej logo „Wittcehn”. Najprawdopodobniej jest to jednak wada fabryczna.

Fot. Łukasz / Warszawa w Pigułce

Fot. Łukasz / Warszawa w Pigułce

Torebki, jak większość produktów Wittchen robione są ręcznie. Możliwe więc, że jeden z pracowników wykonując zamówienie, po prostu pomylił się i przyszył litery w złej kolejności. Fakt zapytał więc o zdanie zarówno sieć, jak i producenta:

„Współpracę z firmą Wittchen podjęliśmy już po raz ósmy. W tym roku klienci sieci Lidl mieli do wyboru aż 53 wzory torebek. Wszystkie produkty posiadają certyfikat jakości marki Wittchen i nie odbiegają jakością od produktów będących w stałej ofercie firmy” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Wittchen twierdzi, że torebka jest po prostu wadliwa, a produkty wstawione do Lidla „nie odbiegają jakością od produktów matki Wittchen będących w stałej ofercie firmy”.

Poniżej przypominamy też nasze wideo, które prezentuje, jak wielkim zainteresowaniem cieszyły się torebki.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]