Skandaliczna sesja reklamowa niemieckiego Audi

Nie da się ukryć, że Audi od dawna jest symbolem niemieckiej perfekcji w konstruowaniu samochodów. Problem w tym, że legenda ta zbudowana jest na pracy przymusowej więźniów III Rzeszy, kiedy to koncern funkcjonował jeszcze pod nazwą Auto Union. Dlatego dziwi i szokować może pomysł marketingowców, by robić zdjęcie na tle pomnika Powstania Warszawskiego.

Fot. Audi Polska / Facebook

„Pragniemy przeprosić wszystkich za zamieszczenie zdjęcia modelu Audi na tle Pomnika Powstania Warszawskiego. Wykorzystanie tego zdjęcia było oczywistym błędem i jest nam przykro, że zraniliśmy uczucia wielu osób. Bardzo przepraszamy” – napisało Audi wkrótce po usunięciu zdjęcia.

Pomysł Audi był niestety fatalny biorąc pod uwagę przeszłość koncernu. W Auto Union, czyli protoplaście Audi, którego logo do dzisiaj widnieje na niemieckich samochodach produkowano sprzęt wojskowy dla III Rzeszy, a całą fabrykę zasilało tysiące robotników przymusowych.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]