„Studniówka z Andrzejem Dudą”. Nowe wydarzenie bije rekordy popularności w sieci
Po „Sylwestrze z Andrzejem Dudą”, autorzy akcji poszli o krok dalej. „Studniówka z Andrzejem Dudą” bije rekordy popularności w sieci.
Na „Studniówkę z Andrzejem Dudą” wybiera się już 12 tys. internautów, a obserwuje ją kolejnych 21 tys.
Jakość dyskusji w porównaniu do poprzedniego wydarzenia spadła jednak diametralnie, a to ze względu na nową modę na Facebooku: wyzwania. Otóż kilkadziesiąt tysięcy ludzi zakłada się z instytucjami oraz innymi użytkownikami, że jeżeli zdobędzie np. 3000 polubień pod swoim komentarzem, to dana firma lub osoba w zamian udostępni mu swoją usługę za darmo.
O ile więc w poprzednim wydarzeniu udzielały się osoby podające się za znane i było to czasami dość zabawne, o tyle pod obecnym widzimy głównie nawoływanie do polubień i reklamy firm.
Dodatkowo wydarzenie ma też i inny, komercyjny charakter. Otóż na jednym z portali aukcyjnych możemy kupić wlepki z wizerunkiem prezydenta i podpisem „Niezły imprezowicz Z CIEBIE”.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.