Szumnie zapowiadana kolekcja od Heidi Klum w Lidlu okazała się wielkim niewypałem
Lidl „wszedł” we współpracę z niemiecką modelką Heidi Klum i stworzył odzież projektancką, która miała być kolejnym wielkim hitem sprzedażowym sieci. Tym razem wyścigu nie było.
Kolekcja cieszy się nikłym zainteresowaniem klientów. Towaru jest w bród i to we wszystkich dostępnych rozmiarach. Nie pomogły ani reklamy ani też standy przed wejściem do sklepów.
Nawet profilu facebookowym sieci, klientki nie wykazują zbytniego zainteresowania kolekcją. Jedna z nich napisała nawet, że ubrania przypominają rzeczy z bazaru i są wykonane z marnej jakości materiałów.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]