PKO usunęło awarię. Daje bonus, dzięki któremu opłaty dojdą na czas
Po godzinie 19.00, bank PKO BP, przekazał nam informację nt. usunięci awarii. Od godziny 16.30 powinny już działać usługi iPKO i Inteligo, a od 19.00 bankowość mobilna IKO. W ramach rekompensaty mały bonus, dzięki któremu wszystkie wpłaty dojdą na czas.
„Informujemy, że utrudnienia zostały usunięte. Od godziny 16.30 przywrócony został pełen dostęp do usług bankowości elektronicznej iPKO i Inteligo, od godz. 19.00 również do bankowości mobilnej IKO. Karty działały bez utrudnień. Wszystkie przelewy przychodzące zostały zaksięgowane” – informuje PKO BP.
„Problemy były spowodowane przez niezależną od nas usterkę techniczną, przecięcie światłowodów zapewniających komunikację. O incydencie poinformowano odpowiednie organy państwowe.
Z uwagi na niedogodności, zdecydowaliśmy o zwolnieniu Klientów korzystających z iPKO Inteligo oraz IKO z opłat za przelewy natychmiastowe od dziś, od godz. 18.00 do poniedziałku, 29.10.2018 do końca dnia. Za wszystkie utrudnienia przepraszamy” – dodaje bank.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
