Gigantyczna awaria w Polskim banku. Klienci w szoku. Bank wydaje oświadczenie!

mBank Polska wystosował oficjalny komunikat, w którym przeprasza swoich klientów za niedawne problemy z podwójnym księgowaniem płatności kartami. Bank poinformował, że jest świadomy zaistniałej sytuacji i pracuje nad szybkim rozwiązaniem problemu.

Fot. Warszawa w Pigułce

Szczegóły Incydentu

W ostatnich dniach wielu klientów mBanku doświadczyło nieoczekiwanego podwójnego obciążenia za transakcje dokonane kartami płatniczymi. Zgłoszenia te dotarły do banku, który natychmiast zajął się analizą i naprawą systemu odpowiedzialnego za przetwarzanie transakcji.

Działania Banku

mBank zapewnia, że wszystkie nienależne obciążenia zostaną automatycznie zwrócone na konta klientów. „Przepraszamy za ten błąd. Pieniądze zostaną zwrócone automatycznie. Pracujemy nad tym, by odbyło się to jak najszybciej” – czytamy w komunikacie. Bank podkreśla, że jego zespoły techniczne są w pełnej gotowości, aby zapewnić, że wszystkie środki zostaną przywrócone bez potrzeby dodatkowej interwencji ze strony klientów.

Podczas gdy sytuacja jest stabilizowana, mBank prosi swoich klientów o cierpliwość i zapewnia, że wszystkie nieprawidłowości zostaną skorygowane w najkrótszym możliwym czasie. Klienci mogą oczekiwać, że ich konta zostaną przywrócone do normalnego stanu bez długotrwałych skutków spowodowanych tym błędem technicznym.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl