Jeden z większych banków w Polsce odnotował awarię. Nie działa aplikacja, jest problem z kartami!

Santander Bank Polska od kilku minut boryka się z awarią bankowości mobilnej oraz internetowej. Problemy sprawia również obsługa kart.

Fot. Pixabay

Jak poinformował na swoim profilu Santander Bank Polska, występują liczne problemy z obsługą bankowości, zarówno jeśli chodzi o aplikację mobilną, jak i tradycyjną odsłonę, z poziomu strony internetowej.

Ponadto, bank poinformował również, że mogą występować problemy w obsłudze kart bankomatowych. Część użytkowników informowała również o problemach z korzystaniem z infolinii.

Trwają intensywne prace nad usunięciem awarii i przywróceniem dostępu do konta.

[AKTUALIZACJA z godz. 14:40] Jak poinformował Santander Bank Polska, awaria została już usunięta. Nie występują trudności związane z działaniem serwisu ani też problemy przy korzystaniu z kart.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c