Klienci Biedronki w szoku. Zniknęła popularna promocja. Wysyp komentarzy
13 listopada 2023 roku, tuż po północy, na fanpage’u sieci sklepów Biedronka rozgorzała dyskusja. Klienci, zaskoczeni brakiem popularnej funkcji shakeomatu w aplikacji, zaczęli masowo wyrażać swoje niezadowolenie i zaskoczenie.
Shakeomat – Ulubiona Funkcja Użytkowników
Shakeomat był funkcją w aplikacji Biedronki, która pozwalała użytkownikom dwa razy dziennie potrząsnąć telefonem, aby wylosować towar ze zniżką. Promocja ta cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród klientów, stając się niemal rytuałem codziennym dla wielu z nich.
Zaskoczenie i Niezadowolenie po Północy
W nocy z 12 na 13 listopada, kiedy klienci z przyzwyczajenia weszli do aplikacji, aby sprawdzić, jaką promocję dostali na poniedziałek, zauważyli brak shakeomatu. „Gdzie shakeomat?” – pytali w komentarzach. „Oddajcie shakeomat” – domagali się inni. „Co się stało z shakeomatem? Zrezygnowaliście z niego czy co?” – dopytywali się klienci, wyrażając swoje zdziwienie i rozczarowanie.
Niepewność Co do Przyszłości Shakeomatu
W momencie pisania tego artykułu nie jest jasne, czy funkcja shakeomatu została na stałe wyłączona, czy jest to tylko chwilowa przerwa w jej dostępności. Klienci, przyzwyczajeni do codziennych promocji, czują się zawiedzeni brakiem informacji i niepewnością co do przyszłości tej popularnej funkcji.
Brak Oficjalnego Komentarza ze Strony Biedronki
Do tej pory sklep Biedronka nie wydał oficjalnego komentarza na temat zniknięcia shakeomatu z aplikacji. Klienci oczekują wyjaśnień i mają nadzieję na szybki powrót tej lubianej funkcji.
Zniknięcie shakeomatu z aplikacji Biedronki pokazuje, jak duże znaczenie mogą mieć cyfrowe narzędzia marketingowe w budowaniu lojalności klientów. Klienci Biedronki z niecierpliwością czekają na dalsze informacje i mają nadzieję na pozytywne rozwiązanie tej sytuacji.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.