Komunikat PKO BP: Nadchodzące utrudnienia w dostępie do usług bankowych [23.06.2024]
PKO Bank Polski informuje o zaplanowanych przerwach w dostępie do niektórych usług bankowych, które są konieczne ze względu na trwające prace modernizacyjne systemów. Ograniczenia będą miały wpływ na realizację operacji bankowych przez klientów w nadchodzących dniach.
Planowane Przerwy
Do poniedziałku, 24 czerwca, godz. 06:00: W tym czasie bank nie będzie wysyłał powiadomień SMS oraz powiadomień w aplikacji IKO o transakcjach kartowych i płatnościach telefonem.
We wtorek, 25 czerwca, w godzinach 01:00 – 04:40: Klienci nie będą mogli wykonywać transakcji za pomocą kart oraz systemu BLIK w bankomatach i wpłatomatach PKO BP. Dodatkowo, nie będzie możliwe nadanie i aktywacja PIN-u w aplikacji IKO i serwisie iPKO, a także weryfikacja PIN-u dla transakcji 3D Secure.
Dodatkowe Utrudnienia
W wymienionym okresie klienci mogą napotkać trudności z płatnościami kartą w sklepach stacjonarnych oraz online. Może wystąpić także problem z wypłatami gotówki z bankomatów innych banków oraz z dodawaniem kart do systemów płatności mobilnych, takich jak Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, SwatchPAY!, i Xiaomi Pay.
Prośba do Klientów
W związku z planowanymi przerwami, PKO BP prosi swoich klientów o wcześniejsze zaplanowanie i realizację wszystkich ważnych transakcji finansowych. Bank przeprasza za wszelkie utrudnienia wynikające z konieczności przeprowadzenia prac modernizacyjnych.
Celem przerw jest zapewnienie klientom PKO BP lepszej, szybszej i bardziej bezpiecznej obsługi w przyszłości. Mimo tymczasowych niedogodności, bank dąży do minimalizacji wpływu tych przerw na działalność swoich klientów i zapewnia, że wszystkie działania są prowadzone z najwyższą starannością i dbałością o detale. Modernizacja systemów jest niezbędna dla ciągłego podnoszenia jakości usług bankowych.

Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.