mBank ma ważną wiadomość. Dotyczy każdego klienta
mBank, jeden z czołowych dostawców usług finansowych w Polsce, ogłosił planowaną modernizację swojej infrastruktury technologicznej. W ramach ciągłego dążenia do doskonalenia jakości świadczonych usług, bank zdecydował się na przeprowadzenie istotnych prac aktualizacyjnych systemów. Niektóre usługi banku będą w tym czasie niedostępne.
W związku z planowanymi działaniami modernizacyjnymi, w weekend z 17 na 18 lutego bieżącego roku, dojdzie do czasowego wyłączenia systemów bankowych. Przerwa ta potrwa kilka godzin i obejmie swoim zakresem zarówno serwis transakcyjny online, jak i mobilną aplikację bankową.
mBank informuje, że w określonych godzinach – od 2:30 do 10:00 rano – klienci mogą napotkać trudności z korzystaniem z kart płatniczych w sklepach stacjonarnych, restauracjach oraz bankomatach. W przypadku wystąpienia problemów z realizacją płatności, zalecane jest odczekanie chwili i ponowna próba transakcji. Należy jednak pamiętać, że w tych godzinach nie będzie możliwe dokonanie płatności kartą przez internet.
Dodatkowo, w wyżej wymienionym przedziale czasowym, nie będzie dostępu do serwisu transakcyjnego oraz aplikacji mobilnej, co oznacza, że klienci nie będą mogli logować się na swoje konta, ani składać wniosków. Również infolinia banku, mLinia, nie będzie w stanie zapewnić wsparcia w kwestiach bankowych, ponieważ pracownicy nie będą mieli dostępu do danych klientów.
Bank zachęca swoich klientów do zaplanowania i wykonania wszelkich ważnych przelewów oraz operacji bankowych przed zapowiedzianą przerwą technologiczną. Takie działanie pozwoli uniknąć ewentualnych niedogodności związanych z chwilowym brakiem dostępu do usług bankowych.
Modernizacja systemów mBanku jest odpowiedzią na rosnące potrzeby klientów i zmieniające się warunki rynkowe, gdzie priorytetem jest zapewnienie najwyższej jakości usług oraz bezpieczeństwa danych i środków finansowych. Bank podkreśla, że prace aktualizacyjne są niezbędne dla utrzymania i dalszego rozwoju standardów operacyjnych, a wszelkie niedogodności wynikające z przerwy technicznej są inwestycją w lepszą przyszłość usług dla klientów.

Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.