Ogromna awaria w aplikacji Lidla: Klienci raportują problemy z kuponami

Klienci popularnej sieci sklepów Lidl napotkali na znaczące przeszkody w korzystaniu z aplikacji mobilnej sieci. W ostatnich godzinach nasiliły się doniesienia na temat problemów z aktywacją kuponów rabatowych, co wywołało frustrację wśród użytkowników.

Fot. Obraz zaprojektowany przez Warszawa w Pigułce wygenerowany w DALL·E 3.

Julita, jedna z klientek, wyraziła swoje niezadowolenie związane z niedziałającą aplikacją, której problemy uniemożliwiły skorzystanie z oferowanych promocji. Podobne trudności napotkała Aleksandra, dla której nieaktywne kupony również stały się źródłem rozczarowania.

Nie tylko pojedyncze osoby doświadczyły tego problemu – inne komentarze w sieci również wskazują, że to szerzej rozpowszechnione zjawisko. Tomasz również podzielił się informacją, że napotkał ten sam problem, co świadczy o powszechności awarii.

Niektórzy klienci spekulują, że może to być kolejna duża awaria systemowa, wpływająca na całą sieć sklepów w skali krajowej. Niezależnie od przyczyny, wyraźne jest, że kwestia ta wpłynęła na plany zakupowe wielu osób.

Przedstawiciele Lidla jeszcze nie wydali oficjalnego oświadczenia w tej sprawie, jednak zważywszy na skalę problemu, oczekuje się, że firma podejmie szybkie kroki w celu rozwiązania awarii. Klienci liczą na to, że usterka zostanie naprawiona w krótkim czasie, aby mogli dalej korzystać z zaplanowanych zakupów z wykorzystaniem swoich kuponów rabatowych.

Redakcja Warszawy w pigułce skontaktowała się w tej sprawie z przedstawicielami Lidl Polska. Czekamy na oficjalne stanowisko w tej sprawie.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl