Ogromna awaria w aplikacji Lidla: Klienci raportują problemy z kuponami
Klienci popularnej sieci sklepów Lidl napotkali na znaczące przeszkody w korzystaniu z aplikacji mobilnej sieci. W ostatnich godzinach nasiliły się doniesienia na temat problemów z aktywacją kuponów rabatowych, co wywołało frustrację wśród użytkowników.
Julita, jedna z klientek, wyraziła swoje niezadowolenie związane z niedziałającą aplikacją, której problemy uniemożliwiły skorzystanie z oferowanych promocji. Podobne trudności napotkała Aleksandra, dla której nieaktywne kupony również stały się źródłem rozczarowania.
Nie tylko pojedyncze osoby doświadczyły tego problemu – inne komentarze w sieci również wskazują, że to szerzej rozpowszechnione zjawisko. Tomasz również podzielił się informacją, że napotkał ten sam problem, co świadczy o powszechności awarii.
Niektórzy klienci spekulują, że może to być kolejna duża awaria systemowa, wpływająca na całą sieć sklepów w skali krajowej. Niezależnie od przyczyny, wyraźne jest, że kwestia ta wpłynęła na plany zakupowe wielu osób.
Przedstawiciele Lidla jeszcze nie wydali oficjalnego oświadczenia w tej sprawie, jednak zważywszy na skalę problemu, oczekuje się, że firma podejmie szybkie kroki w celu rozwiązania awarii. Klienci liczą na to, że usterka zostanie naprawiona w krótkim czasie, aby mogli dalej korzystać z zaplanowanych zakupów z wykorzystaniem swoich kuponów rabatowych.
Redakcja Warszawy w pigułce skontaktowała się w tej sprawie z przedstawicielami Lidl Polska. Czekamy na oficjalne stanowisko w tej sprawie.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.