Ogromne prace serwisowe w banku. Zamiast karty użyj BLIKA
Bank ING zapowiedział w nocy z 1 na 2 lipca (sobota/niedziela) prace nad ulepszeniem systemu kartowego. W tym czasie niektóre usługi mogą być niedostępne.
Kiedy będą trwały prace
Zmiany w systemie będziemy wprowadzać od 22:00 w sobotę 1 lipca do 9:00 w niedzielę.
W tym czasie:
- nie złożysz wniosków w Moim ING i przez naszą stronę internetową (np. o konto z kartą),
 - nie skorzystasz z kart w systemie ING Business,
 
Poza tym:
- możesz mieć problem z korzystaniem z bankomatów i wpłatomatów,
 - nie nadasz nowego PIN-u kartom płatniczym i kredytowym,
 - nie zamówisz kart płatniczych,
 - nie zmienisz limitów dla kart,
 - nie przypiszesz karty do telefonu w Moim ING,
 - nie dodasz kart do portfeli mobilnych (Apple Pay, Garmin Pay, Google Pay), jak i nie skorzystasz z nich w tych portfelach,
 - nie włączysz i nie skorzystasz z usługi Visa mobile,
 - nie wykonasz żadnych działań na koncie karty kredytowej,
 - nie zobaczysz podglądu swojego konta ING w aplikacji innego banku,
 - nie wykonasz transakcji w Systemie Wypłat Elektronicznych (SWE) dla klientów ING Business Online.
 
Jak się przygotować?
Jeśli planujesz płatności kartą, w godzinach prac użyj BLIKA.
Jeśli chcesz zastrzec kartę – zrobisz to na infolinii, pod numerem +48 32 357 00 12.
Co ze spłatami i księgowaniem?
Spłata karty kredytowej oraz przelew z karty kredytowej zaksięgujemy przed rozpoczęciem prac, a więc w sobotę do godziny 18:00.

Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
														 
						Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl
