Pilny komunikat PKO BP. Dotyczy wszystkich klientów!
PKO Bank Polski poinformował swoich klientów o planowanych przerwach technicznych, które mogą spowodować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z serwisów i usług bankowych. Przerwy zaplanowano na niedzielę 16 czerwca oraz wtorek 18 czerwca 2024 roku.
W niedzielę 16 czerwca, w godzinach od 00:00 do 12:00, klienci nie będą mogli korzystać z serwisów internetowych iPKO oraz iPKO biznes, a także z funkcji otwartej bankowości i płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”. W tym czasie możliwe będzie jednak wypłacanie pieniędzy z bankomatów oraz płacenie w sklepach stacjonarnych i internetowych za pomocą BLIK-a i aplikacji IKO. Karty płatnicze będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych. W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2, dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.
Kolejna przerwa techniczna zaplanowana jest na wtorek 18 czerwca, w godzinach od 01:30 do 04:40. W tym czasie nie będzie możliwe wykonywanie transakcji kartą oraz BLIK-iem w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego, a także nadawanie PIN-u oraz aktywacja karty w aplikacji IKO i serwisie iPKO. Nie będzie również możliwe zweryfikowanie PIN-u dla transakcji 3D Secure. Ponadto, mogą wystąpić trudności podczas płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych, wypłat kartą z bankomatów innych banków oraz podpięcia kart w Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, SwatchPAY!, Xiaomi Pay i płatności nimi.
Bank zaleca swoim klientom, aby wszystkie ważne transakcje wykonali wcześniej, przed planowanymi przerwami technicznymi. PKO Bank Polski przeprasza za wszelkie utrudnienia związane z pracami technicznymi i zapewnia, że dołoży wszelkich starań, aby przerwy były jak najkrótsze i jak najmniej uciążliwe dla klientów.

Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.