PKP Intercity zwróci Ci pieniądze! Przewoźnik wydał komunikat

PKP Intercity wydało istotny komunikat dla pasażerów, którzy w pierwszym półroczu 2023 roku kontaktowali się z infolinią operatora. Spółka oferuje możliwość zwrotu opłat za połączenia premium, pod pewnymi warunkami.’

Fot. Warszawa w Pigułce

 Szanowni Klienci, jeśli w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2023 roku nawiązywaliście Państwo kontakt z infolinią PKP Intercity pod numerem 703 200 200 w sprawach dotyczących umów przewozu i posiadaliście w tym czasie bilet na pociąg tej spółki, możecie ubiegać się o zwrot wyższych kosztów połączenia.

Zwrot opłaty przysługuje w przypadku, gdy koszt połączenia z infolinią premium był wyższy od standardowej opłaty za połączenie telefoniczne. Aby złożyć wniosek, konieczne jest przedstawienie informacji pozwalających na identyfikację umowy przewozu, takich jak kopia biletu lub numer biletu, oraz dokumentacja kosztów – data rozmowy i numer telefonu, z którego realizowane było połączenie.

PKP Intercity zachęca do korzystania z formularza zgłoszeniowego dostępnego na oficjalnej stronie internetowej operatora. W polu dotyczącym tematu zapytania należy wybrać „Jakość obsługi”, a w treści wiadomości wpisać: „Zwrot opłaty za połączenie z infolinią premium w okresie od dnia 1 stycznia do dnia 30 czerwca 2023 r.”

Wniosek o zwrot opłat można również złożyć osobiście w każdej kasie biletowej oznaczonej logotypem PKP Intercity lub wysłać na adres centrali spółki w Warszawie.

To szansa dla klientów, którzy mogą poczuć się pokrzywdzeni wyższymi kosztami połączeń. PKP Intercity wykazuje troskę o dobro swoich pasażerów, oferując możliwość rekompensaty i ułatwiając proces zgłaszania takich przypadków.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl