Ściągnąłeś nowa aplikację Biedronka? Przygotuj się na problemy. Sieć przeprasza klientów

W wyniku niespodziewanej awarii, Biedronka, jedna z wiodących sieci supermarketów w Polsce, zmaga się z poważnymi problemami technicznymi dotyczącymi ich nowo zaktualizowanej aplikacji. 

Fot. Facebook Biedronka/Warszawa w Pigułce

Na profilu sklepów w mediach społecznościowych możemy przeczytać o problemach z koniecznością wielokrotnego logowania się.

Pomimo tych technologicznych przeszkód, Biedronka wydała przeprosiny i pracuje nad przywróceniem pełnej funkcjonalności aplikacji.

W odpowiedzi na problemy, klienci wzywają do tymczasowego przywrócenia starszej wersji aplikacji, aż do całkowitego naprawienia nowej. Cała sytuacja stanowi przestrogę dla gigantów detalicznych co do znaczenia płynnej integracji technologii w obsługę klienta. Czekamy na dalsze informacje dotyczące działań Biedronki mających na celu pokonanie tego cyfrowego wyzwania.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl