Ściągnąłeś nowa aplikację Biedronka? Przygotuj się na problemy. Sieć przeprasza klientów
W wyniku niespodziewanej awarii, Biedronka, jedna z wiodących sieci supermarketów w Polsce, zmaga się z poważnymi problemami technicznymi dotyczącymi ich nowo zaktualizowanej aplikacji.
Na profilu sklepów w mediach społecznościowych możemy przeczytać o problemach z koniecznością wielokrotnego logowania się.
Pomimo tych technologicznych przeszkód, Biedronka wydała przeprosiny i pracuje nad przywróceniem pełnej funkcjonalności aplikacji.
W odpowiedzi na problemy, klienci wzywają do tymczasowego przywrócenia starszej wersji aplikacji, aż do całkowitego naprawienia nowej. Cała sytuacja stanowi przestrogę dla gigantów detalicznych co do znaczenia płynnej integracji technologii w obsługę klienta. Czekamy na dalsze informacje dotyczące działań Biedronki mających na celu pokonanie tego cyfrowego wyzwania.

Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.