Problemy z dostępnością w dużym polskim banku. Klienci zaczęli zgłaszać problemy

We wtorek, po godzinie 11, klienci ING Banku Śląskiego zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do bankowości elektronicznej. Według informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który zbiera zgłoszenia od internautów, liczba raportów o utrudnieniach zaczęła gwałtownie rosnąć właśnie w tym czasie.

Fot. Obraz zaprojektowany przez Warszawa w Pigułce wygenerowany w DALL·E 3

Użytkownicy banku w mediach społecznościowych informowali o kłopotach z logowaniem i korzystaniem z usług online. „Czy aktualnie trwają jakieś awarie/prace w banku? Mam problem z bankowością internetową” – brzmiał jeden z komentarzy zamieszczonych na profilu ING Banku Śląskiego na Facebooku.

Przedstawiciele banku szybko zareagowali na zgłoszenia klientów. W odpowiedzi na komentarze potwierdzili, że mogą występować czasowe utrudnienia w działaniu aplikacji, ale zapewnili, że specjaliści już pracują nad rozwiązaniem problemu. Bank zamieścił również komunikat o awarii na swojej stronie internetowej.

Problemy dotknęły nie tylko ogólnej bankowości elektronicznej, ale także usługi Blik. W aplikacji mobilnej Moje ING pojawiła się informacja o czasowych utrudnieniach w dostępie do tego popularnego systemu płatności. „Przepraszamy Cię. Już pracujemy nad przywróceniem Blika. Daj nam szansę i spróbuj ponownie później” – mogliśmy przeczytać w komunikacie.

Choć awarie systemów bankowych są nieuniknione, to zawsze powodują spore utrudnienia dla klientów, którzy przyzwyczaili się do wygody korzystania z usług online. Szczególnie w dobie powszechnej cyfryzacji, gdy wiele osób zarządza swoimi finansami głównie przez internet i aplikacje mobilne, każda przerwa w dostępie może być frustrująca.

Na szczęście, jak zapewnili przedstawiciele ING Banku Śląskiego, specjaliści od razu zajęli się rozwiązaniem problemu. Miejmy nadzieję, że usterka została szybko usunięta, a klienci mogą już bez przeszkód korzystać z bankowości elektronicznej i usługi Blik.

Takie sytuacje pokazują, jak ważne jest, aby banki miały sprawne procedury reagowania na awarie i skuteczną komunikację z klientami. Szybka informacja o problemie i zapewnienie, że trwają prace nad jego rozwiązaniem, to kluczowe elementy w zarządzaniu kryzysowym. ING Bank Śląski stanął na wysokości zadania, informując klientów zarówno w mediach społecznościowych, jak i przez oficjalne kanały.

Niezależny portal Warszawa w Pigułce. Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]
Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]