Przykra informacja dla klientów mBanku. Zacznie się we wtorek

Dla wielu klientów bankowość online oraz mobilne aplikacje stały się codzienną normą, ułatwiającą zarządzanie finansami. Jednak czasami nawet tak nowoczesne systemy potrzebują krótkiej przerwy, aby zapewnić ich optymalne działanie i bezpieczeństwo.

Fot. Warszawa w Pigułce

mBank, jeden z czołowych banków oferujących zaawansowane usługi online, poinformował o planowanej przerwie technicznej, która odbędzie się 10 października (wtorek) w godzinach 22.00-23.00. W tym okresie klienci banku nie będą mieli dostępu do platformy inwestycyjnej eMakler oraz mobilnej aplikacji mDM.

Chociaż te narzędzia nie będą dostępne przez krótki czas, mBank zwraca uwagę, że inna aplikacja – mBank Giełda – będzie działała bez zakłóceń. Użytkownicy będą mogli korzystać z niej bez żadnych przeszkód.

Klienci banku powinni pamiętać o tej jednogodzinnej przerwie, planując swoje działania finansowe na ten dzień. Chociaż przerwa techniczna może wydawać się niewielkim niedogodnością, jest ona niezbędna dla utrzymania standardów bezpieczeństwa oraz poprawy działania systemów.

mBank prosi o zrozumienie i przypomina, że prace techniczne są wykonywane w celu zapewnienia jeszcze lepszej jakości usług dla klientów. Po zakończeniu prac wszystkie funkcje powinny wrócić do normy, a klienci będą mogli korzystać z nich bez żadnych problemów.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl