Usługi Biedronki nieczynne. Sieć wydała komunikat

W związku z planowanymi pracami technicznymi, w dniu 1 listopada br., klienci sieci Biedronka mogą napotkać pewne utrudnienia w dostępie do elektronicznych usług oferowanych przez sklep.

Fot. Biedronka.pl

Jakie usługi będą niedostępne?

W wyżej wspomnianym dniu, nie będzie możliwości logowania oraz korzystania z:

  • Aplikacji mobilnej Biedronka,
  • Sklepu internetowego Biedronka Home, dostępnego pod adresem home.biedronka.pl,
  • Konta użytkownika na stronie moja.biedronka.pl.

Prace techniczne mają na celu usprawnienie działania systemów oraz wprowadzenie nowych funkcjonalności, które w przyszłości mają uczynić korzystanie z usług Biedronki jeszcze bardziej komfortowym.

Przyczyny i konsekwencje prac technicznych

Decyzja o przeprowadzeniu prac technicznych w dniu 1 listopada nie została podjęta przypadkowo. Dzień Wszystkich Świętych to czas, kiedy wiele osób spędza czas z rodziną, odwiedzając groby bliskich, co może skutkować mniejszą aktywnością w usługach online. Mimo to, sieć Biedronka zdaje sobie sprawę z ewentualnych niedogodności, które mogą wyniknąć z tej sytuacji dla niektórych klientów.

Przeprosiny dla klientów

Sieć Biedronka pragnie przeprosić wszystkich swoich klientów za wszelkie niedogodności związane z tymczasowym wyłączeniem dostępu do wspomnianych usług. Firma deklaruje, że prace zostaną przeprowadzone jak najsprawniej i po ich zakończeniu wszystkie usługi będą dostępne w pełni funkcjonalnej formie.

Rekomendujemy klientom zaplanowanie wcześniejszych zakupów lub korzystania z usług Biedronki przed 1 listopada lub tuż po zakończeniu prac technicznych. Dziękujemy za zrozumienie i cierpliwość w tym czasie.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl