W tym tygodniu koniec flagowej promocji w Biedronce. Trzeba się spieszyć
Tegoroczna, kultowa akcja lojalnościowa sieci Biedronka, znana jako „Gang Mocniaków”, zbliża się do końca. Klienci mają czas tylko do soboty, 18 listopada 2023, aby zbierać naklejki i wymieniać je na popularne maskotki. Kampania, która zyskała ogromną popularność wśród klientów, wkracza na ostatnią prostą.
Do 15 listopada najczęściej wybieraną maskotką wśród klientów Biedronki jest Krem Krzyś, który powrócił na pierwsze miejsce podium. Tuż za nim, z niemal identycznym wynikiem, plasują się Dynia Dorotka i Chleb Henio. Na finiszu akcji do podium aspiruje również Woda Werka, obecnie zajmująca czwartą pozycję.
Piotr Szymanowicz, Starszy Manager ds. Marketingu w sieci Biedronka, podkreśla sukces akcji: „Cieszy nas fakt, że tak wiele maskotek odnalazło już swoich właścicieli, a merytoryczne treści dotyczące dobrej, zbilansowanej diety dotarły do najmłodszych za pośrednictwem książek towarzyszących akcji.”
Aby odebrać maskotkę za darmo, klienci muszą zebrać 60 naklejek. Można również zdobyć pluszaka wcześniej, już po uzbieraniu 30 naklejek, w niższej cenie 24,99 zł. Każdy członek gangu jest dostępny w cenie regularnej 49,99 zł. Przypominamy, że 1 naklejkę klient otrzymuje za każde 69 zł wydane na zakupy w Biedronce. Odbiór Mocniaków jest możliwy do 2 grudnia 2023 r. lub do wyczerpania zapasów.
Tegorocznej akcji lojalnościowej towarzyszą dwa rodzaje książek, z których już ponad 1,7 miliona trafiło do klientów. W książce edukacyjnej „Baw się i naklejaj z Mocniakami”, dostępnej w cenie 6,99 zł, maskotki edukują dzieci o supermocach właściwie skomponowanej diety. Dodatkowo, przygotowano pięć książek autorstwa Pauliny Płatkowskiej, zawierających ciekawostki żywieniowe i zabawne przygody Mocniaków. Ostatnia część serii, „Miej olej w głowie i w całym sobie”, trafi do sklepów w najbliższy weekend.
Wszystkie książki można zdobyć po uzbieraniu 15 naklejek lub kupić w cenie regularnej 14,99 zł.
To ostatnia szansa dla klientów Biedronki, aby skorzystać z tej wyjątkowej promocji. Mocniaki i edukacyjne książki to nie tylko świetna zabawa, ale i sposób na przekazanie ważnych treści dotyczących zdrowego odżywiania.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.