Wielkie zmiany w czołowym banku w Polsce. Już od 12 listopada

NG Bank Śląski ogłosił wprowadzenie znaczących zmian w swoim serwisie internetowym Moje ING oraz w aplikacji mobilnej. Nowy interfejs, który ma zostać udostępniony klientom 12 listopada, przynosi ze sobą szereg ulepszeń i nowych funkcji, mających na celu poprawę doświadczenia użytkowników.’

Fot. Warszawa w Pigułce

Główną zmianą jest odświeżony wygląd serwisu Moje ING oraz aplikacji mobilnej. Nowy interfejs ma być bardziej intuicyjny i przyjazny użytkownikowi. Klienci będą mieli możliwość większej personalizacji strony startowej, co pozwoli im na szybszy dostęp do najczęściej używanych funkcji i informacji.

Nowa wersja serwisu i aplikacji ma na celu ułatwienie klientom zarządzania ich finansami. Zmiany te obejmują lepszą organizację informacji o kontach, transakcjach oraz inwestycjach, co ma pomóc w lepszym planowaniu budżetu i monitorowaniu wydatków.

ING Bank Śląski podkreśla, że pomimo zmian w wyglądzie i funkcjonalności, bezpieczeństwo klientów pozostaje priorytetem. Bank zapewnia, że wszystkie transakcje i dane osobowe będą chronione zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa.

Bank zapewnia, że przejście na nowy interfejs będzie proste i nie wymaga od klientów żadnych dodatkowych działań. Wszystkie istniejące ustawienia i preferencje zostaną automatycznie przeniesione do nowej wersji serwisu i aplikacji.

Wprowadzenie nowego interfejsu w serwisie Moje ING i aplikacji mobilnej jest odpowiedzią ING Banku Śląskiego na rosnące oczekiwania klientów w zakresie cyfrowych usług bankowych. Nowe zmiany mają na celu nie tylko poprawę wygody użytkowania, ale także zapewnienie wyższego poziomu personalizacji i bezpieczeństwa.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl