Wielkie zmiany w czołowym banku w Polsce. Już od 12 listopada
NG Bank Śląski ogłosił wprowadzenie znaczących zmian w swoim serwisie internetowym Moje ING oraz w aplikacji mobilnej. Nowy interfejs, który ma zostać udostępniony klientom 12 listopada, przynosi ze sobą szereg ulepszeń i nowych funkcji, mających na celu poprawę doświadczenia użytkowników.’
Główną zmianą jest odświeżony wygląd serwisu Moje ING oraz aplikacji mobilnej. Nowy interfejs ma być bardziej intuicyjny i przyjazny użytkownikowi. Klienci będą mieli możliwość większej personalizacji strony startowej, co pozwoli im na szybszy dostęp do najczęściej używanych funkcji i informacji.
Nowa wersja serwisu i aplikacji ma na celu ułatwienie klientom zarządzania ich finansami. Zmiany te obejmują lepszą organizację informacji o kontach, transakcjach oraz inwestycjach, co ma pomóc w lepszym planowaniu budżetu i monitorowaniu wydatków.
ING Bank Śląski podkreśla, że pomimo zmian w wyglądzie i funkcjonalności, bezpieczeństwo klientów pozostaje priorytetem. Bank zapewnia, że wszystkie transakcje i dane osobowe będą chronione zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa.
Bank zapewnia, że przejście na nowy interfejs będzie proste i nie wymaga od klientów żadnych dodatkowych działań. Wszystkie istniejące ustawienia i preferencje zostaną automatycznie przeniesione do nowej wersji serwisu i aplikacji.
Wprowadzenie nowego interfejsu w serwisie Moje ING i aplikacji mobilnej jest odpowiedzią ING Banku Śląskiego na rosnące oczekiwania klientów w zakresie cyfrowych usług bankowych. Nowe zmiany mają na celu nie tylko poprawę wygody użytkowania, ale także zapewnienie wyższego poziomu personalizacji i bezpieczeństwa.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.