Wizzair ogłasza alarm! System przestał działać. Linia wydała komunikat

Węgierskie linie lotnicze Wizz Air poinformowały swoich klientów o poważnych problemach technicznych, które dotknęły ich system rezerwacji. W komunikacie wydanym przez przewoźnika czytamy, że awaria wpływa na zmiany w rezerwacjach dokonywanych przez aplikację oraz stronę internetową. Klienci mogą otrzymywać powiadomienia o zmianach w swoich lotach, jednak Wizz Air zapewnia, że nie należy się nimi przejmować.

Fot. Warszawa w Pigułce

Drodzy klienci,

Obecnie doświadczamy problemów technicznych dotyczących naszego systemu rezerwacji. W rezultacie możecie zauważyć zmiany w swojej rezerwacji w aplikacji lub na stronie internetowej, bądź otrzymać powiązane powiadomienia.

Prosimy o zignorowanie tych zmian i zapewniamy, że poinformujemy Was, jak tylko problem zostanie rozwiązany.

Nasz zespół ciężko pracuje, aby rozwiązać problem i przywrócić dotknięte loty.

Dziękujemy za Wasze zrozumienie i cierpliwość.

Z poważaniem,
Wizz Air” – czytamy w komunikacie opublikowanym na oficjalnych kanałach społecznościowych linii.

Przewoźnik dodał, że ich zespół intensywnie pracuje nad naprawieniem usterki i przywróceniem normalnego działania systemu. Zaznaczono również, że wszystkie zmiany są tymczasowe, a linia dziękuje za cierpliwość i zrozumienie pasażerów.

Pasażerowie, którzy doświadczyli problemów z rezerwacjami, proszeni są o regularne sprawdzanie informacji na oficjalnych kanałach Wizz Air, aby być na bieżąco z aktualizacjami.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl