Z tej reklamy śmieje się Internet. Hit Czy Nietrafione Połączenie?

Internet od kilku dni żyje nową reklamą sieci Żabka, która wchodzi w nieoczekiwane terytorium marketingowe. Na początku listopada do oferty popularnej sieci trafiły kanapki i sałatka stworzone we współpracy z popularną piosenkarką Sanah. Niezwykły przewodni motyw muzyczny, brzmiący „Ananas, szynka, mozzarella, papryka, nutka róży”, szybko stał się memem w Internecie, wzbudzając szerokie zainteresowanie i ambiwalentne reakcje.

@kerfus_official Nie marnuj jedzenia, zrób sałatkę z przepisu od Sanah 😸#sanah #uczta #sanahuczta #aleuczta #dlaciebie #dc #kerfuś ♬ dźwięk oryginalny – SEBIX


Tiktokerzy, znani z kreatywnego podejścia do treści, niemal natychmiast zaczęli tworzyć własne wersje i parodie tej reklamy. Popularność tego zjawiska rośnie lawinowo, a każda nowa interpretacja przyciąga uwagę i bawi odbiorców.

Co do samej kanapki, opinie są mocno podzielone. Część konsumentów chwali jej smak i oryginalność, podczas gdy inni wyrażają swoje rozczarowanie. Ta różnorodność opinii tylko dodaje pikanterii całej sprawie.

Jest też aspekt artystyczny – Sanah, znana z interpretacji wierszy Wisławy Szymborskiej, wydaje się być nietypowym wyborem do promocji kanapek. To wywołuje dyskusję na temat adekwatności takiego połączenia. Jedni uważają to za nietrafiony ruch marketingowy, inni zaś widzą w tym świeżość i innowacyjność.

@ameliabronowska♬ dźwięk oryginalny – SEBIX

Trzeba przyznać, że taki rozmach i niecodzienne połączenie może być właśnie zamierzone przez autorów kampanii. W świecie reklamy rozgłos jest często kluczem do sukcesu, a ta kampania z pewnością nie umknie uwadze.

W kontekście marketingu, kampania ta może być uznana za odważną i nowatorską. Łączenie popkultury z produktami codziennego użytku otwiera nowe możliwości dla twórczych kampanii reklamowych. Niezależnie od indywidualnych opinii, trudno zaprzeczyć, że reklama ta stała się częścią kulturalnego dyskursu, a to zawsze jest na plus dla marki.

@karen.in.hr 🤷🏻 #sanah #sanahuczta ♬ dźwięk oryginalny – SEBIX

Czy to przemyślany manewr, który odmieni sposób, w jaki postrzegamy reklamy spożywcze? Czas pokaże, ale już teraz możemy zaobserwować, że ta niekonwencjonalna kampania przyniosła Żabce i Sanah ogromne zainteresowanie – a jak wiadomo, w świecie marketingu, uwaga to waluta.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl