ZTM proponuje elastyczne rozwiązanie: można zawiesić ważność biletu okresowego!
Jak informuje Zarząd Transportu Miejskiego, pasażerowie, którzy w związku z koronawirusem postanowili pozostać w domu i nie przemieszczać się komunikacją miejską, mogą złożyć wniosek o zawieszenie ważności biletu długookresowego.
Wniosek o „zamrożenie” ważności biletu można wysłać na adres mailowy: ztm@ztm.waw.pl. W tytule maila należy wpisać: zawieszenie biletu, zaś w treści uwzględnić numer karty.
Dzięki temu pasażer co prawda nie otrzyma zwrotu pieniędzy, lecz po wizycie w Punkcie Obsługi Pasażera będzie mógł zachować ważność biletu i przenieść ją na inny termin, w dowolnie wybranym przez siebie czasie.
Zachowany czas ważności biletu będzie liczony od dnia złożenia wniosku.
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl