Wielka marka spożywcza rozwija polski rynek. Rekrutuje pracowników
Dino, jeden z liderów branży dyskontów spożywczych w Polsce, zdobywa rynek nie tylko poprzez ekspansję liczby sklepów, ale i masowe zatrudnienia. Pierwsze półrocze 2023 roku przyniosło otwarcie 116 nowych placówek tej sieci, a co za tym idzie – tysiące nowych miejsc pracy. Według oficjalnych danych sieci, Dino przekroczyło już liczbę 40 tysięcy pracowników.
Eksperci branżowi przewidują, że tempo ekspansji i zatrudnienia Dino będzie utrzymywać się na podobnym poziomie do końca roku. Istnieje duża szansa, że do końca 2023 roku sieć Dino zbliży się do magicznej liczby 2,5 tysiąca sklepów. Z raportów firmy wynika, że w najbliższych tygodniach planowane jest otwarcie kolejnych kilkudziesięciu placówek.
Zarząd Dino skupia się również na rekrutacji i zatrudnianiu nowych pracowników. Aktualne oferty pracy wskazują na potrzebę zatrudnienia ponad 1200 osób do nowo otwieranych sklepów. Choć konkretne kwoty wynagrodzenia nie są podawane w ogłoszeniach rekrutacyjnych, wiadomo, że płace w Dino są konkurencyjne w stosunku do innych dyskontów. Na stanowisku kasjera można liczyć na wynagrodzenie zbliżone do średniej branżowej.
Wzrost liczby sklepów i zatrudnienia świadczy o dynamicznym rozwoju sieci Dino. Rok 2023 zapowiada się dla marki jako kolejny okres intensywnej ekspansji, co dla wielu osób może oznaczać nowe możliwości zatrudnienia i perspektywy kariery w stabilnej, rozwijającej się firmie.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.