Z ostatniej chwii! Utrudnienia w mBanku. Bank wydaje komunikat
Docierają do nas informacje o utrudnieniach w funkcjonowaniu mLinii, infolinii obsługującej klientów mBanku. Jak poinformował bank w specjalnym komunikacie, obecnie występują problemy z dodzwonieniem się do konsultantów z numerów +48 42 6 300 800 oraz 783 300 800.
Awaria dotknęła jednego z najpopularniejszych kanałów kontaktu klientów z bankiem, co może powodować frustrację i niepewność wśród osób, które pilnie potrzebują pomocy lub informacji. mBank zapewnia jednak, że pracuje nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności infolinii.
W czasie trwania utrudnień bank zachęca klientów do skorzystania z alternatywnych metod kontaktu. Osoby, które chcą porozmawiać z konsultantem, mogą skorzystać z czatu dostępnego na stronie internetowej banku lub przez aplikację mobilną. Aby połączyć się z infolinią za pośrednictwem aplikacji, należy kliknąć ikonę z literą „i” w prawym górnym rogu ekranu, wybrać opcję „kontakt”, a następnie „mLinia”.
Przedstawiciele mBanku przepraszają klientów za wszelkie niedogodności spowodowane awarią i zapewniają, że dokładają wszelkich starań, aby jak najszybciej przywrócić pełną dostępność infolinii. Jednocześnie przypominają o całodobowej dostępności bankowości elektronicznej i mobilnej, które umożliwiają samodzielne wykonywanie większości operacji bankowych.
Warto zaznaczyć, że utrudnienia w kontakcie telefonicznym nie wpływają na bezpieczeństwo środków zgromadzonych na kontach klientów. Wszystkie systemy transakcyjne działają bez zakłóceń, a bankowość internetowa i aplikacja mobilna pozostają w pełni funkcjonalne.
Pozostaje mieć nadzieję, że mBank szybko uporządkuje problemy techniczne i przywróci pełną dostępność infolinii. W międzyczasie klienci mogą korzystać z czatu i aplikacji mobilnej do kontaktu z konsultantami lub samodzielnie zarządzać swoimi finansami przez bankowość elektroniczną.
O wszelkich istotnych zmianach i postępach w usuwaniu awarii bank będzie informował na bieżąco za pośrednictwem swojej strony internetowej i mediów społecznościowych. Klienci powinni śledzić oficjalne komunikaty, aby być na bieżąco z sytuacją i móc sprawnie korzystać z usług bankowych.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.