Wielka awaria IT paraliżuje linie lotnicze, media i banki: Co wiemy do tej pory?

Wielka awaria IT uderzyła w szereg australijskich firm, w tym w główne banki, media i linie lotnicze. Jednym z najbardziej dotkniętych miejsc jest lotnisko w Sydney, gdzie Jetstar zmaga się z poważnymi problemami, a supermarkety odczuwają chaos przy kasach. W sieciach telewizyjnych doszło do zakłóceń, gdy zawiodły systemy autokorekt i grafiki.

Fot. Warszawa w Pigułce

Problemy Również w USA

Godziny przed tym, jak Australia została dotknięta, kilka linii lotniczych w USA również zgłaszało problemy, zmuszając do uziemienia samolotów z powodu problemów IT związanych z Microsoftem. Chociaż przyczyna awarii nie jest jeszcze jasna, niektórzy z poszkodowanych łączą ją z systemami operacyjnymi Microsoft PC.

Szeroki Zasięg Awarii

Według strony Downdetector, problemy zgłaszane były przez National Australia Bank, firmę telekomunikacyjną Telstra, Google i inne. Wcześniej tego samego dnia, oficjalna aktualizacja Microsoft 365 na Twitterze poinformowała: „Badamy problem wpływający na zdolność użytkowników do korzystania z różnych aplikacji i usług Microsoft 365”.

Aktualne Informacje

Ten artykuł jest aktualizowany na bieżąco, a więcej szczegółów zostanie opublikowanych wkrótce. Proszę odświeżać stronę, aby uzyskać najnowsze informacje.

Poważna awaria IT dotknęła wiele ważnych sektorów w Australii, wywołując chaos i zakłócenia w funkcjonowaniu lotnisk, sklepów i mediów. Przyczyna awarii pozostaje nieznana, ale istnieją przypuszczenia, że może być związana z systemami Microsoft. Śledź nasze aktualizacje, aby być na bieżąco z rozwojem sytuacji.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl