Awaria w popularnym banku! Klienci donoszą o problemach z aplikacją

Klienci Santander Bank Polska składają doniesienia o obecnych problemach z aplikacją mobilną banku oraz z logowaniem. W serwisie downdetector widzimy, że zgłoszeń przybywa, jednak bank na ten moment nie wydał żadnego komunikatu

Fot. Shutterstock / Warszawa w Pigułce

Jak podaje serwis Downdetector, zgłoszenia od klientów Santander Bank Polska zaczęły napływać dziś po południu i szybko urosły do ponad 100 zgłoszeń i na takim poziomie utrzymują się do chwili obecnej (17:10). Użytkownicy zwracają uwagę na trudności z logowaniem oraz niedziałającą aplikację banku.

Zgłoszenia napływają z wielu regionów Polski. Najczęściej dotyczą większych miast jak Warszawa, Kraków, Bydgoszcz czy Szczecin. Również klienci w mediach społecznościowych donoszą o niedziałającej aplikacji. Zwracają uwagę na problemy pod najnowszym postem instytucji bankowej. Santander jednak na ten moment nie wydał żadnego komunikatu w tej sprawie.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl