Gigantyczna awaria w polskim banku. Nie działa logowanie, bankowość mobilna i dostęp online
Dziś po godzinie 12:00, użytkownicy polskiego banku mBank zaczęli zgłaszać poważne awarie w dostępie do usług bankowych. Jak wynika z serwisu DownDetector, najwięcej problemów dotyczy logowania do aplikacji mobilnej – skargi na ten problem stanowią 49% wszystkich zgłoszeń. Oprócz tego, 29% użytkowników boryka się z problemami w korzystaniu z bankowości mobilnej, a 22% z bankowości online.
Awaria dotknęła szerokie grono klientów mBanku, którzy wyrażają swoje frustracje i niepokój, szczególnie w kontekście potrzeby szybkiego dostępu do swoich środków i operacji bankowych. Użytkownicy skarżą się na brak możliwości zalogowania się do aplikacji, co uniemożliwia im wykonanie potrzebnych transakcji czy sprawdzenie stanu konta.
Póki co nie ma jeszcze oficjalnego komunikatu banku w tej sprawie
Niepewność związana z awarią w mBanku przypomina o ważności posiadania aktualnych planów awaryjnych i alternatywnych metod dostępu do środków finansowych. Klienci banku oraz obserwatorzy rynku oczekują dalszych informacji na temat przyczyn awarii i spodziewanego czasu jej rozwiązania.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.