Wielka awaria systemu w polskim banku. Klienci wściekli, bank odpowiada

Użytkownicy mBanku napotkali poważne problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej oraz korzystaniem z usług online. Zgłoszenia o błędach nadeszły licznie od południa, a frustracja klientów szybko znalazła odzwierciedlenie na forach internetowych oraz w mediach społecznościowych. Klienci wściekle komentowali sytuację, skarżąc się na niemożność wykonania podstawowych operacji bankowych.

Fot. DALL·E 3 / Warszawa w Pigułce

Na oficjalnej stronie mBanku na Facebooku pojawiły się komentarze pełne rozgoryczenia. Jedna z klientek, Klaudia, wyraziła swoje niezadowolenie, mówiąc: „Przepraszamy za problemy bądź zadzwoń na infolinię” mam gdzieś. Nawet przelewy do mnie nie docierają, to jest jakaś kpina.”

W odpowiedzi przedstawicielka banku, Justyna, przeprosiła za utrudnienia i poinformowała, że zgłoszenia dotarły do zespołu technicznego, który pracuje nad rozwiązaniem problemu związanego z logowaniem i serwisem transakcyjnym.

Bank stara się zażegnać kryzys, informując, że prace nad usunięciem awarii są traktowane priorytetowo i że zespół techniczny dokłada wszelkich starań, aby jak najszybciej przywrócić pełną funkcjonalność systemów. Mimo oficjalnych zapewnień, klientów nie opuszcza poczucie frustracji i niepewności, co widać w licznych negatywnych komentarzach na profilach społecznościowych banku.

Sytuacja ta podkreśla znaczenie niezawodności systemów bankowych oraz efektywnego zarządzania kryzysowego w sytuacjach, gdy te systemy zawodzą. Oczekuje się, że bank przedstawi dalsze informacje o przyczynach awarii i planowanych działaniach, które mają zapobiegać podobnym problemom w przyszłości.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl