Gigantyczna usterka systemu PKP Intercity. Przewoźnik wydał komunikat

PKP Intercity poinformowało o problemach technicznych w systemie sprzedażowym, które mogą powodować utrudnienia w zakupie biletów za pośrednictwem aplikacji mobilnej oraz nowej wersji systemu e-IC 2.0 na stronie internetowej. W związku z tą sytuacją, pasażerowie mogą napotkać trudności podczas próby zakupu biletów online.

Fot. Warszawa w Pigułce

Alternatywy dla pasażerów

Aby umożliwić zakup biletów, PKP Intercity przekierowuje użytkowników na starą wersję systemu sprzedażowego e-IC 1.0, dostępną poprzez stronę główną. Pasażerowie mogą również skorzystać z alternatywnych metod zakupu biletów:

  • W kasach stacjonarnych na dworcach,
  • U konduktora na pokładzie pociągu, bez dodatkowej opłaty pokładowej, która tymczasowo nie będzie pobierana.

Prace nad rozwiązaniem problemu

PKP Intercity zapewnia, że trwają intensywne prace nad usunięciem usterki i przywróceniem pełnej funkcjonalności systemów sprzedaży. O wszelkich postępach i przywróceniu pełnej dostępności serwisów firma będzie informować na swojej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.

PKP Intercity przeprasza za wszelkie niedogodności, jakie mogą spotkać pasażerów w związku z zaistniałą sytuacją, i dziękuje za wyrozumiałość. Firma dokłada wszelkich starań, aby problem został jak najszybciej rozwiązany, a proces zakupu biletów przebiegał bez zakłóceń.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl