Gigantyczna usterka systemu PKP Intercity. Przewoźnik wydał komunikat
PKP Intercity poinformowało o problemach technicznych w systemie sprzedażowym, które mogą powodować utrudnienia w zakupie biletów za pośrednictwem aplikacji mobilnej oraz nowej wersji systemu e-IC 2.0 na stronie internetowej. W związku z tą sytuacją, pasażerowie mogą napotkać trudności podczas próby zakupu biletów online.
Alternatywy dla pasażerów
Aby umożliwić zakup biletów, PKP Intercity przekierowuje użytkowników na starą wersję systemu sprzedażowego e-IC 1.0, dostępną poprzez stronę główną. Pasażerowie mogą również skorzystać z alternatywnych metod zakupu biletów:
- W kasach stacjonarnych na dworcach,
- U konduktora na pokładzie pociągu, bez dodatkowej opłaty pokładowej, która tymczasowo nie będzie pobierana.
Prace nad rozwiązaniem problemu
PKP Intercity zapewnia, że trwają intensywne prace nad usunięciem usterki i przywróceniem pełnej funkcjonalności systemów sprzedaży. O wszelkich postępach i przywróceniu pełnej dostępności serwisów firma będzie informować na swojej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.
PKP Intercity przeprasza za wszelkie niedogodności, jakie mogą spotkać pasażerów w związku z zaistniałą sytuacją, i dziękuje za wyrozumiałość. Firma dokłada wszelkich starań, aby problem został jak najszybciej rozwiązany, a proces zakupu biletów przebiegał bez zakłóceń.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.