Awaria bankowości elektronicznej w jednej z instytucji finansowych

Alior Bank poinformował swoich klientów o nieprawidłowościach dotyczących korzystania ze strony Alior Online, aplikacji mobilnej Alior Mobile, Kantoru Walutowego, a także systemu BusinessPro.

Fot. Pixabay

Klienci nie kryją rozczarowania i złości z związku z kolejnymi usterkami w działaniach banku. Aktualnie przeciążona jest również infolinia Alior Bank.
Na Facebooku bank wstawił post, który tłumaczy jak na tę chwilę wygląda sytuacja i z czego można korzystać bez zakłóceń:
„Nadal możecie korzystać ze swoich kart, a przelewy zlecać w każdej placówce. Pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej usunąć awarię. Przewidujemy, że potrawa ona do godzin popołudniowych. Jak tylko przywrócimy normalne działanie naszych systemów – powiadomimy Was na naszym profilu. Przepraszamy za problemy!”


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.