Awaria w banku. Ktoś mógł zalogować się na twoje konto

Dwa dni temu doszło do poważnej awarii w mBanku, gdzie klienci mogli zalogować się na nie swoje konto. Wszystko z powody błędu ze strony banku. Bank informuje, że sytuacja dotyczy około 100 kont.

Fot. Pixabay

Aktualizacja, godzina 14:30

Po dokładnym sprawdzeniu możemy potwierdzić, że skala jest o połowę niższa niż pierwotnie zakładaliśmy i dotyczy ok. 100 klientów.
W związku z doniesieniami, które od wczoraj pojawiają się w mediach, chcemy Was poinformować, że sytuacja dotyczy niespełna 200 klientów. Wskutek błędu mogli się zalogować na rachunek innej osoby.
Ograniczyliśmy dostęp do tych rachunków.
Pieniądze klientów są bezpieczne, a bank bierze odpowiedzialność za konsekwencje tej sytuacji.
Kontaktujemy się z każdą osobą, której dotyczy problem. Zarówno z tymi, którzy mogli się na cudze konta zalogować, jak i tymi, do których te konta należą. Podjęliśmy wszystkie działania, których wymaga od nas prawo, interes i bezpieczeństwo klientów.
Bardzo przepraszamy wszystkich klientów, których ten problem dotknął” – informuje mBank

Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c