Awaria w dużym banku! Masz tam konto?

Problem z aplikacją, jak również płatnościami kartą mogą mieć klienci Santander Banku. Coraz więcej sygnałów płynie od klientów, którzy zgłaszają kolejne problemy. 

Fot. Warszawa w Pigułce

Jak podaje RMF FM, pierwsze problemy klienci zaczęli zgłaszać przed południem.

Zgłoszenia dotyczyły głównie problemów z zalogowaniem do aplikacji. Po godzinie 12 Santander Bank zamieścił na swoim profilu informację o awarii.

„Uwaga!
Aplikacja mobilna nie działa.
Przepraszamy – usuwamy utrudnienia. Skorzystaj z bankowości internetowej.”

Tymczasem, klienci zaczęli zgłaszać kolejne problemy, z bankowością internetową oraz z płatnościami kartą. Część klientów skarży się, że do awarii doszło akurat w dzień wypłaty.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c