Awaria w dużym banku. Utrudnienia w płatnościach kartą, logowaniem i księgowaniem płatności

Klienci Santandera skarżą się na awarię. W poniedziałek również był problem z dostępem internetowym do swojego konta.

Fot. Pixabay

Klienci skarżą się na płatności mobilne, dostęp do e-bankowości, na płatności kartą, które mają być utrudnione, a także na brak zaksięgowanych płatności.

Ostatni problem może być szczególnie dotkliwy dla przedsiębiorców, bowiem 10 to termin, do którego należy wpłacić obowiązkową składkę na ZUS.

Bank potwierdza, że są przejściowe problemy, wskazuje jednak tylko na problemy z dostępem do konta przez internet.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.