Awaria w PKO BP! Klienci odcięci od swoich pieniędzy

Klienci największego polskiego banku, PKO BP, zmagają się dziś z poważnymi utrudnieniami w dostępie do swoich kont. Użytkownicy masowo zgłaszają problemy z logowaniem się do bankowości internetowej i mobilnej aplikacji IKO. Przy próbie zalogowania wyświetla się enigmatyczny komunikat: „Nie udało się wykonać operacji”. Brak dostępu do pieniędzy i bieżących operacji wywołuje frustrację i niezadowolenie klientów.

Fot. Warszawa w Pigułce

Pierwsze sygnały o awarii zaczęły pojawiać się w serwisie downdetector, który agreguje zgłoszenia o problemach z działaniem różnych usług. Na razie zgłoszono około 420 problemów, ale liczba ta rośnie z minuty na minutę. W mediach społecznościowych PKO BP przybywa komentarzy od rozgoryczonych użytkowników. Klienci nie mogą zalogować się na konta przez aplikację i stronę banku.

Na razie nie wiadomo, jaka jest skala problemu i ilu klientów faktycznie dotyczy. Nie jest też jasne, co jest przyczyną awarii i kiedy uda się ją usunąć. Bank nie wydał jeszcze oficjalnego komunikatu w tej sprawie.

Tymczasem użytkownikom pozostaje uzbroić się w cierpliwość i śledzić komunikaty banku. W przypadku pilnej potrzeby dostępu do gotówki, warto sprawdzić, czy problemy dotyczą też bankomatów i płatności kartą. Jeśli tak – niestety, pozostaje wizyta w oddziale, o ile któryś jest akurat otwarty. Miejmy nadzieję, że to tylko chwilowe utrudnienia i wkrótce wszystko wróci do normy.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]