„Goniec Warszawski”, czyli ulotka reklamowa udająca gazetę. Ostatnia strona zwala z nóg

Na „patelni”, przy wejściu do metra rozdawano wczoraj darmowego „Gońca Warszawskiego”. Logo, do złudzenia przypomina kultową, przedwojenną, stołeczną gazetę. Mało tego dowiadujemy się, że jest to „wydanie specjalne” ww. tygodnika. Cała reszta to już jedna, wielka kampania wyborcza.

Fot. Warszawa w Pigułce

Fot. Warszawa w Pigułce

Żeby nie robić nikomu kryptoreklamy, zamazaliśmy zarówno wizerunki, jak i nazwiska kandydatów. W gazecie, oprócz tego, że dowiemy się na kogo głosować, możemy znaleźć krzyżówkę (z pytaniami w większości dotyczącymi prezentowanych kandydatów) i przepis kucharski, który oczywiście poleca Pani z pierwszej strony.

Pomijam już fakt, że bardziej emocjonują mnie już promocje w popularnej sieci dyskontów niż to, że „niezwykła” Pani kandydatka będzie adwokatem „zwykłych” ludzi. Pomijam też, że gazeta wydrukowana jest na mega eleganckim papierze, a środki można by przeznaczyć na mniej oczywiste formy reklamowe (albo wręcz przeciwnie i wtedy byłoby to uczciwe). Jednego nie mogę pominąć: wykorzystania w kampanii logo kultowej, przedwojennej gazety.

Fot. Warszawa w Pigułce

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]