KFC żartuje z wypadku cysterny. Reklama level hard

Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać, kiedy czyta się najnowszą reklamę KFC w mediach społecznościowych. Z jednej strony wypadek to jednak wypadek i ucierpiał w nim kierowca. Z drugiej jednak wypadek nietypowy, okrzyknięty przez zagraniczne media jako „przepyszny”, a dział związany z social mediami zareagował błyskawicznie i dość… kreatywnie.


Wypadek na A2 w kierunku Warszawy odbił się szerokim echem w mediach. Zagraniczne nazwały go mianem „przepysznego”.

Cysterna przewoziła ciepłą, płynna czekoladę. Po wypadku rozlała się na asfalcie i zastygła.

„Kierowca został ranny. Prawdopodobnie ma złamaną rękę. Był przytomny i został zabrany do szpitala” – podawał portal TVN24.

„Służby będą musiały nie tylko podnieść cysternę, ale też usunąć z jezdni czekoladę. Utrudnienia potrwają kilka godzin” – informowało Radio Poznań.

KFC postanowiło zrobić z wypadku… reklamę. „Jeśli Wasza czekolada wczoraj nie dojechała to dziś możecie to nadrobić. Wpadnij do KFC na dwa Shake’i w cenie jednego” – pisze restauracja.

Mimo kontrowersyjnego przekazu negatywnych komentarzy nie ma.

Copyright © 2016-2018 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.