Meblowy gigant wychodzi naprzeciw polskim klientom. Ponad 500 produktów przecenionych

Jak informuje IKEA w swoim komunikacie „tworzy lepsze życie w czasach, kiedy koszty utrzymania rosną”. Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu sieć zainwestowała 130 mln złotych, w celu obniżenia cen wielu produktów

Fot. Materiały prasowe

Z uwagi na obecną sytuację finansową w Polsce, szwedzki gigant postanowił udogodnić zakupy klientom i obniżył ceny ponad 500 produktów. Jak wyjaśnia dyrektor ds. działalności komercyjnej w IKEA Retail Polska, Jordki Esquinas dla portalu dlahandlu.pl, sieć jest świadoma wyzwań ekonomicznych, z którymi na ten moment wszyscy się zmagamy, a nasze portfele stają się coraz cieńsze.

Dodaje, że takie obniżki cen udało się osiągnąć dzięki redukcji kosztów operacyjnych, poprawieniu efektywności, inwestowaniu w technologię oraz sieć magazynowo transportową, a także szkoleniom pracowników, czy przekształceniu sklepów. Z danych Ikei wynika, że jeden na pięć z dostępnych produktów produkowany jest w Polsce. Według informacji sieci, produkty potaniały o 50, 100, a czasem nawet 200 złotych.

Źródło: money.pl

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl