Moc atrakcji i tłumy klientów na otwarciu nowego Lidla w Markach

Artykuł sponsorowany

Lidl otworzył swój pierwszy sklep w Markach, zlokalizowany przy Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 121. Otwarciu towarzyszyły liczne atrakcje i promocje, a do sklepu wciąż przybywają nowi klienci.

DSC_1235

Fot. Warszawa w Pigułce

Na brak klientów Lidl nigdy nie mógł narzekać, ale dzisiaj można z cała stanowczością powiedzieć, że sklep przeżywał istny najazd. Obiekt ma niecałe 1000 m2 powierzchni. Udało się na niej zmieścić wszystkie dobrze znane marki sieci m.in.: pieczywo „Chrupiące z Pieca”, świeże owoce i warzywa dostępne w ramach „Ryneczku Lidla”, a także nabiał znanej marki Pilos. Przez 10 dni wszystkie marki będą objęte specjalnymi promocjami cenowymi.

Oprócz promocji Lidl zorganizował dla przybywających szereg atrakcji. Po pierwsze każdy mógł skosztować produktów sieci, dzięki hostessom, które chodziły po sklepie. Po drugie, jeżeli klienci  zrobili się głodni nic nie stało na przeszkodzie, by za darmo posilić się przy rozłożonym nieopodal grillu i wzmocnić smaczną kawą. Poza tym Lidl stworzył też kącik dla dzieci z animatorami i stanowisko dla kucharzy, którzy z produktów sieci potrafili wyczarować istne cuda kulinarne. Nie zabrakło też konkursów, w których można było zdobyć atrakcyjne nagrody. Zwycięzcy wychodzili z namiotu ze sprzętami AGD, artykułami spożywczymi i upominkami.

„To nasza pierwsza placówka w Markach. Bardzo się cieszymy z faktu, że nasze sklepy stały się miejscem codziennych zakupów dla milionów Polaków. Stale dążymy do tego, aby zapewniać klientom coraz ciekawszą ofertę i produkty wysokiej jakości w atrakcyjnej cenie. Zapraszamy wszystkich klientów do nowej placówki” – podsumowuje Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Fot. Warszawa w Pigułce

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.