Największy polski bank wydał ważny komunikat Dotyczy wszystkich klientów
Największy bank w Polsce informuje o zaplanowanych pracach technicznych, które wpłyną na funkcjonowanie aplikacji IKO w nadchodzących dniach. Jak ogłoszono, użytkownicy mogą spodziewać się utrudnień, które rozpoczną się w poniedziałek, 7 października.
Konkretnie, w godzinach od 23:00 do 24:00 w poniedziałek aplikacja IKO będzie całkowicie niedostępna. Natomiast we wtorek, 8 października, od godziny 00:00 do 02:00, mogą wystąpić kolejne utrudnienia. Ograniczenia dotkną przede wszystkim płatności zbliżeniowych telefonem oraz transakcji realizowanych kodem BLIK.
Bank przeprasza za wszelkie niedogodności i prosi klientów o cierpliwość podczas trwania niezbędnych prac modernizacyjnych. Celem tych działań jest poprawa stabilności i funkcjonalności aplikacji, co ma na celu zapewnienie jeszcze lepszej obsługi i bezpieczeństwa transakcji finansowych przeprowadzanych za pomocą aplikacji IKO.
Klienci są zachęcani do zaplanowania swoich transakcji finansowych tak, aby uniknąć potencjalnych niedogodności w wymienione dni.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.