Uwaga klienci! Banki zapowiedziały weekendowe przerwy i utrudnienia

Jak co tydzień kilka instytucji bankowych zapowiedziało przerwy techniczne oraz prace serwisowe na najbliższe dni. Oznacza to, że mogą wystąpić tymczasowe problemy z dostępem do niektórych usług. Zalecono klientom, aby wszelkie ważne operacje zaplanować wcześniej

Fot. DALL·E 3 / Warszawa w Pigułce

  • Bank Pekao – informuje o pracach serwisowych, które zostaną przeprowadzone w najbliższy poniedziałek (16 września) w godzinach 1:00-5:00. W tym czasie klienci nie będą mogli zalogować się do serwisuPekao24 i aplikacji PeoPay oraz platformy eTrader Pekao, skorzystać z BLIKA w aplikacji PeoPay, zlecić przelewu z karty kredytowej, zrealizować transakcji internetowej z użyciem kodu 3-D Secure, Ponadto mogą wsytąpić trudności w korzystaniu z karty debetowej, bankomatów i terminali płatniczych naszego banku, a także niedostępna będzie aplikacja PeoPay KIDS.
  • ING Bank Śląski – prace serwisowe zapowiedziane zostały na noc z soboty na niedzielę (14/15 września) od godziny 1:00 do 3:00. W tym czasie mogą wystąpić problemy z korzystaniem z funkcji, które są związane z Moim ING i ING Business. Ponadto klienci nie będą mieli możliwości płacić kartami w internecie z zabezpieczeniem 3DSecure, aktywować kart, zmieniać limitów transakcyjnych, ubezpieczać kart i nadawać kodów PIN, zamawiać kart płatniczych, przypisywać kart do telefonu w aplikacji Moje ING Mobile,  dodawać kart z poziomu portfeli zewnętrznych (Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay), wykonywać operacji na rachunku kart kredytowych. W podanych godzinach klienci nie będą mogli również złożyć wniosków o pożyczki, konta osobiste i oszczędnościowe. Standardowo jednak będą działały płatności kartą w terminalach płatniczych oraz transakcje w bankomatach.
  • VeloBank – przerwy techniczne odbędą się w nocy z 14 na 15 września od 23:50 do 4:00. W tym czasie nie będzie można zalogować się do bankowości mobilnej i internetowej, zlecić przelewu oraz korzystać z BLIKA. Również płatności online kartą mogą być utrudnione.
  • Credit Agricole – wyjaśnia, że w nocy z soboty na niedzielę (14/15 września), od godziny 23:00 do 9:00 nie będą dostępne aplikacja mobilne, CA24 eBank, Strefa Biznesu, BLIK oraz funkcja Przelew Online. W komunikacie ponadto również, że we wskazanych godzinach klienci nie otrzymają powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą. Na infolinii banku będzie można wyłącznie zastrzec kartę, a wpłaconą gotówkę we wpłatomacie zaksięgowana będzie dopiero po zakończeniu przerwy. Dodano, że karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie, jednak na wszelki wypadek warto mieć przy sobie gotówkę.
  • BOŚ – wyjaśnił, że z powodu wykonywania prac serwisowych, w piątek (13 września) od godz. 22:00 do godz. 17:00 w sobotę (14 września), system i aplikacja mobilna BOŚBank24, usługa mojeID oraz TeleBOŚ będą niedostępne, natomiast karty płatnicze w tym czasie będą działały w trybie offline.
  • Bank Pocztowy – w niedzielę (15 września) w godzinach 03:00-08:00 z powodu prac administracyjnych wystąpią utrudnienia dotyczące kart płatniczych. Klienci nie będą mieli możliwości dokonywania transakcji kartą w Internecie z usługą 3D Secure oraz przyłączenia karty do portfela cyfrowego XIAOMI PAY/ GARMIN PAY/ GOOGLE PAY/APPLE PAY.
Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl