W ramach reklamacji można dostać zwrot środków z bonu turystycznego?

Środki za niewykonaną usługę muszą być zwrócone do Polskiej Organizacji Turystycznej. Jednak w przypadku reklamacji złożonej przez rodziców sprawa nie jest oczywista komu wypłacić pieniądze. 

Fot. Pixabay

Środki z bonu za niewykonaną usługę muszą być zwrócone Polskiej Organizacji Turystycznej. Nie jest jednak jasne, komu zwrócić pieniądze za usługę wykonaną źle.
Jak tłumaczy „Rzeczpospolita” , sama Polska Organizacja Turystyczna ma problem z interpretacją prawa. W ustawie bowiem nie ma dokładnej adnotacji co jeśli zażąda się odszkodowania w związku z nienależytym wykonaniem umowy.
„POT nie ponosi odpowiedzialności za usługi przedsiębiorcy turystycznego lub organizacji pożytku publicznego. Rodzic ma prawo do reklamowania usługi turystycznej, ale to, czy reklamacja zostanie uznana, zależy od przedsiębiorcy.”
-przekazał „RP” rzecznik prasowy POT.
Dodaje, że ministerstwo powinno zinterpretować swoje przepisy, bo są niejasne.
Wysokość bonu wynosi 500 złotych na każde dziecko i obowiązuje od 1 sierpnia. Już pierwszym rodzinom udało się z niego skorzystać.
Niezależny portal Warszawa w Pigułce. Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]
Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]