Zacznie się we wtorek. PKO BP wydał komunikat dla wszystkich klientów

PKO Bank Polski wydał ważny komunikat dotyczący zaplanowanych przerw w funkcjonowaniu kluczowych usług bankowych. Zmiany wprowadzone zostaną w nadchodzący wtorek, 25 czerwca, i mają na celu modernizację systemów bankowych.

Fot. Warszawa w Pigułce

Szczegóły przerwy

We wtorek, 25 czerwca, w godzinach 01:00 – 04:40: Klienci PKO BP napotkają znaczące ograniczenia w dostępie do usług bankowych. Nie będą mogli realizować transakcji za pomocą kart oraz systemu BLIK w bankomatach i wpłatomatach banku. Oprócz tego, nie będzie możliwości nadania i aktywacji PIN-u w aplikacji IKO oraz serwisie iPKO, a także weryfikacji PIN-u dla transakcji 3D Secure.

Dodatkowe utrudnienia

Podczas przerwy mogą wystąpić także inne problemy, takie jak trudności z płatnościami kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych. Klienci mogą również napotkać trudności z wypłatą gotówki z bankomatów innych banków oraz z dodawaniem kart do popularnych systemów płatności mobilnych, w tym Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, SwatchPAY! oraz Xiaomi Pay.

Prośba do klientów

PKO BP apeluje do swoich klientów o zaplanowanie i wykonanie wszystkich ważnych transakcji finansowych przed rozpoczęciem przerw. Bank z góry przeprasza za wszelkie niedogodności, które mogą wystąpić w związku z niezbędnymi pracami modernizacyjnymi.

Modernizacja systemów jest kluczowa dla ciągłego podnoszenia jakości świadczonych usług bankowych. PKO zapewnia, że zmiany są krokiem w kierunku zapewnienia najwyższego poziomu satysfakcji klientów.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl