Otwarcie 35. sklepu Lidl w Warszawie. Przyszły tłumy
W czwartek, 28 listopada, o godzinie 7:00 przy ul. Ostrobramskiej 97B otwarty został 35. sklep sieci Lidl Polska w Warszawie. Z okazji otwarcia na klientów czeka specjalna oferta produktów w promocyjnych cenach.
W nowym sklepie klienci będą mogli znaleźć produkty marek własnych Lidl, m.in.: „Chrupiące z Pieca” – pyszne, aromatyczne pieczywo, wędliny „Pikok”, świeże mięso „Rzeźnik”, produkty BIO czy świeże owoce i warzywa dostępne w ramach „Ryneczku Lidla”.
Firma Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom produkty pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców. W asortymencie sklepu znajduje się już ponad 50 produktów marek własnych oznaczonych godłem „Teraz Polska”.
W okresie od czwartku, 28 listopada, do soboty, 7 grudnia, wiele artykułów objętych zostało specjalnymi promocjami cenowymi.
W sklepie Lidl w Warszawie znaleźć będzie można również ofertę tygodni tematycznych z produktami charakterystycznymi dla różnych kuchni świata oraz bogatą ofertę artykułów przemysłowych, które w Lidlu pojawiają się średnio trzy razy w tygodniu. W nowej placówce, klienci będą mogli nabyć m.in. szeroki asortyment tekstyliów oraz artykułów gospodarstwa domowego w bardzo atrakcyjnych cenach.
W dniu otwarcia – oprócz promocyjnych cen produktów – na klientów czekały atrakcje, takie jak live cooking, a do tego ciepła i aromatyczna kawa.
Nowy sklep sieci Lidl w Warszawie ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ponad 1350 m2. W obiekcie zatrudniono 26 osób. Placówka jest czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 21:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z ok. 60 miejsc parkingowych.
„W myśl hasła „Więcej na radość z życia” produkty oferujemy w atrakcyjnych, niskich cenach, podkreślając tym samym, jak pełniej cieszyć się życiem każdego dnia dzięki oszczędności czasu oraz pieniędzy. Kupujący zawsze mogą znaleźć w sklepach Lidl różnorodne artykuły i promocje. Zapraszamy wszystkich klientów do korzystania z naszej oferty w nowo otwartej placówce w Warszawie” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication Lidl Polska.
W trosce o lepsze jutro – ekologiczne rozwiązania w sklepie Lidl
W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.:
- instalację ogrzewania wykonaną w oparciu o gruntowe pompy ciepła,
- odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych,
- energooszczędne oświetlenie LED.
Powyższe rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.