Poczta Polska wprowadza kolejne zmiany w związku z koronawirusem!

Największy operator pocztowy w Polsce wprowadza kolejne zmiany podyktowane przeciwdziałaniu epidemii.

Fot. Pixabay

Zmiany, jakie zostaną wprowadzone, to, m.in. odbiór przesyłek przez pokwitowania, kontakt telefoniczny z kurierem oraz zachowanie odpowiedniej odległości w przypadku spraw załatwianych bezpośrednio w placówkach.

Zgodnie z ustaleniami, wszelkie rejestrowane listy, paczki i przesyłki kurierskie będzie można odebrać bez pokwitowania. Jedynym elementem będzie identyfikacja – na bezpieczną odległość – poprzez okazanie dowodu tożsamości (lub prawa jazdy/paszportu) pracownikowi Poczty Polskiej.

Pracownik będzie zobowiązany do spisania czterech ostatnich cyfr numeru z dokumentu tożsamości, po czym nastąpi wydanie przesyłki danemu klientowi.

W przypadku przesyłek wymagających doręczenia klient otrzyma numer kontaktowy do kuriera, dzięki czemu będzie mógł ustalić termin doręczenia. Ponadto, kurierzy będą wyposażeni w terminale umożliwiające płatności bezgotówkowe, w tym również popularne i lubiane płatności BLIK.

W przypadku wizyt w oddziałach, klienci będą ustawiać się za taśmą, która oddzieli ich od pracownika „okienkowego” o 1,5 metra. Obowiązuje także zasada, że przy okienku bezwzględnie może znajdować się tylko jedna osoba.

 

 

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl