Klienci zamówili 6,5 miliona produktów w markecie internetowym!
W odpowiedzi na wiadomość, iż we Frisco czeka się 1,5 miesiąca na dostawę sklep pokazał, jaką pracę wykonali kuriery przez ostatnie 1,5 miesiąca.
„Robimy co w naszej mocy – od 1,5 miesiąca pracujemy na najwyższych obrotach by pomóc jak największej liczbie rodzin zostać w domu. W tym czasie rozwieźliśmy ponad 6,5mln produktów o łącznej wadze blisko 4000 ton co przy ok.120 kierowcach stanowiło przepotężną pracę do wykonania.
Na tę chwilę mamy 70 tys. zamówień do przodu do zrealizowania, ale walczymy dalej i po Świętach będziemy dokładać kolejne terminy, o których będzie można dowiedzieć się za pośrednictwem notyfikacji w naszej aplikacji mobilnej. Pozdrawiamy i liczymy na wyrozumiałość” – pisze Frisco.pl
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.