Klienci zamówili 6,5 miliona produktów w markecie internetowym!

W odpowiedzi na wiadomość, iż we Frisco czeka się 1,5 miesiąca na dostawę sklep pokazał, jaką pracę wykonali kuriery przez ostatnie 1,5 miesiąca. 

Fot. Pixabay

„Robimy co w naszej mocy – od 1,5 miesiąca pracujemy na najwyższych obrotach by pomóc jak największej liczbie rodzin zostać w domu. W tym czasie rozwieźliśmy ponad 6,5mln produktów o łącznej wadze blisko 4000 ton co przy ok.120 kierowcach stanowiło przepotężną pracę do wykonania.

Na tę chwilę mamy 70 tys. zamówień do przodu do zrealizowania, ale walczymy dalej i po Świętach będziemy dokładać kolejne terminy, o których będzie można dowiedzieć się za pośrednictwem notyfikacji w naszej aplikacji mobilnej. Pozdrawiamy i liczymy na wyrozumiałość” – pisze Frisco.pl

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl